søndag 10. april 2011

Mitt første Grorudtreff

I helga har jeg vært på mitt aller første Grorudtreff, med mange flotte damer som scrapper og skravler hele helga.
Jeg har kost meg masse, og var heldig å få sitte på bord med tre herlige jenter som fikk meg til å føle meg veldig velkommen!:)
Etter en lang tids tørke fikk jeg endelig inspirasjon til å lage noen nye kort, jeg skal få tatt bilder av de og legge de ut litt senere.
Det var utrolig inspirerende å se på alt det fantastiske som blir laget, det er helt utrolig hvor kreative folk er!
Jeg er ihvertfall sikker på at dette ikke var siste gang jeg er med på treff, og jeg har allerede meldt meg på neste Grorudtreff i November.:)

1 kommentar:

  1. Kjempehyggelig å bli kjent med deg!
    Håper vi treffes på flere treff, skal hvertfall følge deg videre her :-)
    Så håper jeg vi ikke skravla høl i huet på deg...
    Klem fra Ane Lene

    SvarSlett